اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

ماجرای نامه‌ محرمانه خاتمی به آمریکایی‌ها از طریق سفیر سوییس

منوچهر محمدی گفت: خاتمی در سال ۲۰۰۳ از وحشت باز کردن پلمپ تاسیسات هسته ای نامه ای از طریق فرد دیگری به سفیر سوئیس در ایران می دهد که با خفت تمام اعلام کرد که ما نیازی به انرژی هسته ای نداریم و حمایت خود را از حزب الله برمی‌داریم و ما کاری به ماجرای اعراب و اسرائیل نداریم. 
ادامه مطلب ...

زیباکلام بدون روتوش؛ بخش چهارم؛

زیباکلام و غسل تعمید استعمار؛
در قضاوت نهایی دکتر زیباکلام، هرگز مجرمی بنام استعمار وجود نداردو نامی از «استعمار» به چشم نمی‌خورد و تنها مستعمره شدگان ومظلومین هستند که باید بار این مجرمیت را بر دوش بکشند.نه تنها بار گناه خویش را بردوش دارند، بلکه مسئولیت گناه «استعمار» نیز بر دوش انها نهاده می‌شود؛ لذا ناچار از تحمل یک محکومیت مضاعف هستند. 
ادامه مطلب ...

زیباکلام بدون روتوش؛ بخش سوم


گندزدایی از محمدرضاشاه؛
زیباکلام وابستگی وسرسپردگی شاه به امریکا را توهم عده ای در ایران می داند.اوبه صراحت اعلام می‌دارد این که شاه را یک مهره وابسته به آمریکا بدانیم، جز یک «توهم» نیست و عاری از حقیقت است.

"عماریون"-  حسین قاسمی/ زیباکلام وابستگی وسرسپردگی شاه به امریکا را توهم عده ای در ایران می داند.اوبه صراحت اعلام می‌دارد این که شاه را یک مهره وابسته به آمریکا بدانیم، جز یک «توهم» نیست و عاری از حقیقت است.

آقای زیبا کلام برای نفی اصل وابستگی شاه به آمریکا و اثبات توهم بودن آن به مواردی اشاره می کند که سراپا کذب است.مثلا درصفحه 11 کتاب "مقدمه ای بر انقلاب اسلامی " نوشته است :


"به عنوان مثال، وقتی که او یک شخصیت مستقل و استخواندار قدیمی مثل دکتر علی امینی را بر سر کار می‌آورد، این تصمیم به دستور واشنگتن بوده است. چهارده ماه بعدش هم که امینی کنار می‌رود، آنهم باز به دستور آمریکایی‌ها بوده است. نخست‌وزیر بعدی هم که درست در نقطه مقابل امینی می‌باشد، یعنی یک شخص مطیع شاه است، آنهم باز به دستور آمریکایی‌ها بوده است. اگر این تصمیمات ضد و نقیض واقعاً به دستور آمریکایی‌ها صورت گرفته باشد (آن‌طور که ما معتقدیم)، در آن صورت حداقل نتیجه‌ای که در مورد عملکرد آمریکایی‌ها در ایران می‌بایستی گرفت آن است که اینان واقعاً نمی‌فهمیده‌اند و نمی‌دانسته‌اند که کدام سیاست را می‌بایستی اتخاذ نموده و منظماً تصمیمات خود را تغییر می‌داده‌اند."
 مشخص نیست منظور ایشان از الصاق صفت «مستقل» به دکتر علی امینی چیست؟ 

ادامه مطلب ...

زیباکلام بدون روتوش؛ بخش یک

اگرچه آقای زیبا کلام رو در حدی نمی دونم که بشینم حرفش رو گوش کنم اونم به خاطر حرفهای مفت و بی حسابش ولی از اونجاییکه ادعاهایی میکنه که جدیدا به نظر دور جدیدی از تبلیغات روی اونها داره شروع میشه و شاید بشه این ادعاهای مسخره از طرف ایشون رو  بشه به حساب شروع این حملات تصور کرد گفتم این سوال و جواب ها رو اینجا قرار بدم تا آمادگی باشه برای دوستان

زیباکلام بدون روتوش؛ بخش یک


"عماریون"- حسین قاسمی/
دکتر صادق زیباکلام از جمله فعالین سیاسی می باشد که درتمام سالهای اخیر علیرغم مواضع تعجب برانگیزش از مصونیت اهنین برخوردار بوده است.علیرغم دستگیری توسط ساواک، باتایید ساواک مربی دانشکده فنی دانشگاه تهران می شود. مقارن با دستگیری ایشان، هارولد ویلسون نخست وزیر انگلیس و لرد ویکتور روچیلد ازبزرگان صهیونیسم برای آزادیش با رژیم شاه وارد مذاکره میشوند. بعد از انقلاب نماینده نخست وزیری در کردستان میشود.او طی مصاحبه ای خواست های کومله را منطقی اعلام می کند.همین مواضع باعث میشود که نیروها و فرماندهان ارتش وسپاه و مرحوم خلخالی به او بدبین شوند.زیباکلام به شدت از انقلاب فرهنگی وطاغوت زدایی از دانشگاهها در ان مقطع حمایت می کندو نه تنها خواستار پاکسازی اساتید بلکه خواستار پاکسازی و اخراج کارمندان دانشگاه میشود.البته چندسال بعد این رفتار خودرا جاهلانه می خواند. 
ادامه مطلب ...

زیباکلام بدون روتوش؛ بخش دوم

دکتر صادق زیباکلام در گفتگو با جواد محرمی ضمن حمله مجدد به مواضع جمهوری اسلامی درباره رژیم صهیونیستی ،مطالبی را مطرح می کند که تعجب اور است.به عنوان مثال سریعا مدعی می شود رژیم صهیونیستی اصلا طرحی بنام "از نیل تا فرات ندارد".

"عماریون"- حسین قاسمی/ در قسمت اول مطلب از پادرمیانی لرد ویکتور روچیلد از بنیانگذاران رژیم نامشروع صهیونیستی برای ازادی صادق زیباکلام از زندان ساواک گفتم. هم چنین اعلامیه معروف بالفور توسط جیمز بالفور(وزیر امور خارجه دولت انگلیس ) برای تاسیس رژیم صهیونیستی در سال 1917 خطاب به لرد روچیلدرا اوردم: 

ادامه مطلب ...

روحانی نگفت سانتریفیوژهای ما باید خالی بچرخد یا پر؟!

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی:
فریدون عباسی، دیروز در سخنانی در دانشگاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: این‌که رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی دوباره تاکید کردند که علاوه بر چرخش سانتریفیوژها باید چرخ زندگی مردم نیز بچرخد ما هم معتقدیم باید زندگی مردم بچرخد اما همه باید بدانند که غربی‌ها می‌خواهند نوع چرخش سانتریفیوژهای ما را مشخص کنند و این موضوع را جلیلی می‌دانست؛ چرا مسئولان فعلی می‌خواهند قهرمان‌پروری کنند؟ اگر سعید جلیلی در مذاکرات آلماتی 2 تنها یک دهم از امتیازات ژنو را به آنان می‌داد الان رئیس‌جمهو بود.
به گزارش پایگاه 598، فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با حضور در دانشگاه امام صادق(ع)پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای کشور به سخنرانی پرداخت. 
ادامه مطلب ...