اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

وقتی خاتمی ممنوع نبود-1؛

رونمایی از همکاری خاتمی با دشمنان ایران!

رونمایی از همکاری خاتمی با دشمنان ایران!

فرهنگ نیوز قصد دارد با انتشار پرونده «وقتی خاتمی ممنوع نبود» به بازخوانی خیانت ها و صدمات جبران ناپذیر وی به انقلاب اسلامی بپردازد.
به گزار

به گزارش گروه سیاسی-فرهنگ نیوز، هم‌زمان با انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و پس از انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور، اصلاح طلبان تندرو پروژه بازگشت بدون هزینه خاتمی به صحنه سیاسی را کلید زدند. یکروز با حضور وی در اجرای تئاتر و روز دیگر با پیام تبریک خاتمی برای سالگرد ازدواج یک بازیگر. هنگامیکه این اقدامات با بی اعتنایی افکار عمومی روبرو شد، این جریان تندرو، پروژه خداحافظی نمایشی خاتمی با عرصه سیاست را کلید زد. پس از این اقدام، مشاوران نزدیک خاتمی که هرکدام نقشی ویژه در فتنه 88 ایفا کرده اند و بعضا در آن ایام نیز دستگیر شده اند، در کنار حمله به دولت، در نمایشی مضحک، از خداحافظی خاتمی اظهار تأسف کرده و هر روز با بهانه ای در پی خارج کردن وی از انزوای سیاسی و بالطبع آن پاک کردن صورت مسئله بودند. 

در روزهای اخیر رسانه های وابسته به جریان موسوم به اصلاح طلب، با انتشار مطالبی در حمایت از خاتمی و  با انتقاد از ممنوع التصویر و ممنوع البیان بودن خاتمی، کوشیده اند وی را در اذهان عمومی زنده کرده و فردی مهم و تاثیرگذار در عرصه سیاسی کشور نشان دهند. فرهنگ نیوز قصد دارد با انتشار  پرونده «وقتی خاتمی ممنوع نبود» به بازخوانی خیانت ها و صدمات جبران ناپذیر وی به انقلاب اسلامی بپردازد. 
ادامه مطلب ...

چرا هاشمی از "فتنه‌گر هتاک"حمایت می‌کند؟


آقای هاشمی‌رفسنجانی به صورت معناداری مهدی خزعلی را تفقد کرده است. یعنی این پیر سیاست به گونه‌ای با این نوباوه فتنه برخورد می‌کند که چندان عادی نمی‌نماید. زمانی که مهدی خزعلی به علت نوشته‌ای سخیف و موهن بازداشت شد، هاشمی‌رفسنجانی به او تلفن کرد و آنگونه که سایت مهدی خزعلی منتشر کرده از او خواست تا رسیدن به اهداف عالیه صبر کند. هاشمی بلافاصله پس از آزادی خزعلی، او را به کاخ مرمر برد و از او دلجویی کرد. او هنگامی که با خزعلی روبه‌رو شد از آزادی او ابراز خشنودی کرد. با خزعلی آنقدر راحت است که خوش و بش هم کردند و هاشمی به شوخی به او گفت: «چند روز صبر می‌کردی و بعد دوباره شروع می‌کردی. از دست عزرائیل فرار کردی و حالا در کاخ هستی!»

سه‌شنبه‌شب در مراسمی که هاشمی برای برخی اهالی رسانه و برخی سیاسیون وابسته و نزدیک به خود تدارک دیده بود، خزعلی را در بالای جمع نشاندند تا نشان بدهند جایگاه مهدی خزعلی هتاک نزد هاشمی رفسنجانی تا چه اندازه است.

اکنون سؤال این است که چرا مهدی خزعلی در محفل هاشمی بالانشین می‌شود؟ شاید راز این بالانشینی در دلیل بازداشت مهدی خزعلی باشد.  ادامه مطلب ...

روایت آیت‏‎الله محمدی گیلانی از نقش هاشمی در قائم‌مقامی منتظری و مخالفت امام


 گروه تاریخ انقلاب اسلامی – رجانیوز: موضوع انتخاب آیت‎الله منتظری به عنوان قائم مقام رهبری، از جمله موضوعاتی است که همچنان ابعاد مختلف آن مبهم باقی مانده است. این موضوع از آن جهت اهمیت مضاعفی پیدا می‎کند که نگاهی به هزینه‎های ایجاد شده برای نظام به واسطه این انتخاب پر از ابهام و سپس برکناری منتظری از قائم مقامی رهبری داشته باشیم.

به گزارش رجانیوز، مرحوم آیت‎الله محمدی گیلانی که یکی از یاران اصلی نهضت حضرت امام از سال‎های پیش از انقلاب است، روایتی از این انتخاب، نظر مخالف حضرت امام (ره) و اصرار هاشمی رفسنجانی بر معرفی منتظری به عنوان قائم مقام رهبری دارد که بازخوانی آن بمناسبت درگذشت آن عالم مبارز خالی از لطف نخواهد بود.

حجت‎الاسلام ری‎شهری وزیر اطلاعات وقت و مسئول مستقیم پیگیری پرونده مهدی هاشمی معدوم، در کتاب خاطرات خود با عنوان «سنجه انصاف»، به نقل قولی از مرحوم آیت‎الله محمدی گیلانی در این زمینه اشاره کرده است که آن مرحوم در سخن‌رانی خود به تاریخ 6/9/1379 در منزل آقای رازینی مطرح کرده است.

ری‎شهری ماجرا را به نقل از آیت‌الله محمدی گیلانی که در آن زمان عضو فقهای شورای نگهبان بوده است، چنین بازگو می‎کند:  ادامه مطلب ...

سردار نظری: خاتمی باید محاکمه شود! / چه کسی در 18تیر دستور استفاده از اسلحه داد؟

روایتی متفاوت از فرهاد نظری،فرمانده پلیس تهران؛

به گفته سردار فرهاد نظری 17 و 18 تیر در موقعیت مقابله با براندازی قرار داشته و به‌دلیل این‌که به خیلی‌ها امتیاز نداده، محاکمه شده و حتی یکی از نقاب‌داران کوی دانشگاه، در جایگاه شاکیان بوده؛ می گفت خاتمی باید محاکمه شود.


گروه سیاسی-فرهنگ نیوز: «از هادی به تمام واحدها: در صورت حمله، از سلاح گرم استفاده کنید.

هادی منم، هادی منم. هیچ‌کس حق استفاده از سلاح گرم را ندارد. تکرار می‌کنم به‌هیچ‌ وجه از سلاح گرم استفاده نکنید.»  ادامه مطلب ...

حاج احمد، غایب خاطرات رفسنجانی! / غفلت یا سانسور

 برای اینکه روشن شود مسئله اسارت یکی از مهمترین فرماندهان نظامی جبهه های جنگ، چقدر برای هاشمی کم اهمیت است، کافی است نگاهی به یادداشت های روزانه ایشان در سال 1361 انداخت تا روشن گردد در حالی که جناب هاشمی در یادداشت های روزانه خود از ذکر کوچکترین و بی اهمیت ترین مسائل نیز غفلت نمی کند.

به گزارش فرهنگ نیوز -در بخش اول این یادداشت به ماجرای ربوده شدن حاج احمد متوسلیان و سه نفر همراهش توسط فالانژیستها اشاره شد و بیان گردید که چگونه سیاستمداران سیاست خارجی و دیپلماتهای وقت جمهوری اسلامی از زمان ربوده شدن این عزیزان تا سال 75 یعنی به مدت 14 سال علی رغم میانجی گریهای فراوان برای آزادی گروگانهای غربیِ در دست نیروهای مقاومت لبنان، هیچ گاه این میانجیگری خود را منوط به آزادی گروگانهای ایرانی نکردند؛ با وجود اینکه اخباری مبنی بر زنده بودن آنها تا آن زمان منتشر می شد.  ادامه مطلب ...

ناطق نوری: معین و دستیارانش باید محاکمه شوند! / در 18 تیر نیروی انتظامی قربانی شد

علی اکبر ناطق نوری در واقعه 18 تیر 1378 به عنوان رئیس مجلس از برخی جریانات پشت پرده و اتفاقات مشکوک در حادثه کوی دانشگاه مطلع بوده و به بازگویی آنها پرداخته است.

به گزارش گروه سیاسی - فرهنگ نیوز، واقعه تلخ کوی دانشگاه تهران در تاریخ 18 تیر 1378 از ابعاد پیچیده و مشکوکی برخوردار است؛ ابعادی که علی‌اکبر ناطق نوری، یکی از سران سه قوه در آن دوران به تشریح برخی از آن‌ها پرداخته است. رئیس مجلس پنجم شورای اسلامی از مبهم بودن نقش جریانات ملی-مذهبی و نهضت آزادی و همچنین مسئولان دولتی ازجمله وزارت کشور و وزارت علوم در این زمینه گفته است و ختم این شبه کودتا را براثر روشنگری رهبر معظم انقلاب و هوشیاری امت حزب‌الله دانسته است.  ادامه مطلب ...

جمع آوری چفیه های حاضران مراسم ضیافت افطاری حجت الاسلام حسن روحانی

مراسم ضیافت افطاری حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با ایتام کمیته امداد امام خمینی‌(ره) عصر سه شنبه گذشته برگزار شد تصاویر منتشر شده از این مراسم حاکی از آن است که همه حاضران با لباس متحد الشکل به دیدار رئیس جمهور رفته و روزه خود را با آقای روحانی افطار کرده اند.سایت نمایند نوشت ،اما تصاویری ; از این مراسم رسیده که نشان می دهد نوجوانان حاضر در سالن ضمن بر تن داشتن پوشش متحد الشکل، چفیه هم بر دوش داشتند و قبل از ورود روحانی، با کمال تعجب چفیه های حاضران جمع آوری شده است ! در این میان یک سوال جدی مطرح می شود که علت جمع آوری چفیه ها چیست؟ مگر چفیه چه اشکالی داشت؟ 

 

ادامه مطلب ...

مراجع هم جدیدالاسلام هستند؟!

مراجع هم جدیدالاسلام هستند؟!صراط: تحقیر و تضعیف دلسوزان مبانی اعتقادی و دینی جامعه رویه‌ای‌ است که این روزها در برخی اظهارات آقای هاشمی‌رفسنجانی مشاهده می‌شود. هاشمی‌رفسنجانی در یکی از اظهارات اخیر خود در جمع تعدادی از دانشجویان این بار کسانی که برخی نگرانی‌ها را نسبت به اصول اعتقادی جامعه بیان می‌کنند با عنوان جدیدالاسلام لقب داده است.

رفسنجانی با بیان اینکه مبارزه با ماهواره در پشت‌بام‌ها جواب نداد و باید این موضوع را به عقل و تصور مردم موکول کرد، در ادامه گفته است جدیدالاسلام‌ها قدرت را برای خود می‌خواهند و زیاده‌خواهی می‌کنند. هاشمی گفت: «خب! کسانی که حسرت قدرت دارند، کسانی که دل از قدرت نمی‌کنند، کسانی که قدرت را برای خودشان ابدی و مادرزادی و ارث حساب می‌کنند، اینها تصورات دیگری هم می‌توانند بکنند. چقدر تلاش شد که نگذارند در کشور اینترنت باشد.
  ادامه مطلب ...

دانشگاه آزاد، بدپوششی را رسما آزاد کرد! +سند

ورود زیبارویان به دانشگاه آزاد شد

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد در نامه ای به مدیران و روسای دفاتر حراست واحدهای دانشگاه آزاد، دستورالعمل تعجب برانگیزی را ابلاغ کرد.

به گزارش فرهنگ نیوز ، خبرنامه دانشجویان نوشت: در این نامه از حراست واحدهای دانشگاه آزاد خواسته شده است از هرگونه مداخله در موضوع حجاب و عفاف (حتی در صورت مشاهده تخلفات) خودداری کنند.

علت این درخواست تامل برانگیز رئیس حراست دانشگاه آزاد این است که مقوله حجاب و عفاف موضوع فرهنگی بوده و نیاز به برنامه ها و راهکارهای خاص و تخصصی فرهنگی دارد!

این نامه می افزاید: در صورت مشاهده هرگونه دخالت بی مورد دفاتر حراست در موضوع صدرالاشاره طبق مقررات با افراد خاطی برخورد انضباطی خواهد شد.

جالب اینکه در این دستورالعمل تامل برانگیز خطاب به حراست واحدهای دانشگاهی آمده است در صورت تمایل ریاست واحد یا شورای فرهنگی جهت مداخله و یا مشارکت حراست در اجرای برنامه های مرتبط با مسئله حجاب و عفاف، می بایست موضوع به صورت مکتوب با ذکر حدود اختیارات و شرح وظایف خاص به حراست واحد ابلاغ و حراست نیز پس از انجام هرگونه اقدامی گزارش عملکرد خود را برای این مرکز ارسال نماید. 

ادامه مطلب ...