اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

بازخوانی انتقادات "یادگار امام" به سیاست های دولت سازندگی و هاشم

منبع: رجا نیوز

گروه تاریخ انقلاب اسلامی: سیداحمد خمینی فرزند امام راحل در آخرین روزهای اسفند 73 فوت می کند. این در حالی است که در یکسال گذشته، لبه تیغ انتقادات ایشان متوجه دولت هاشمی رفسنجانی و سیاست "سازندگی" شده بود.

به گزارش رجانیوز، مقام معظم رهبری و سید احمد خمینی را می توان دو منتقد بزرگ سیاست های دولت سازندگی هاشمی رفسنجانی برشمرد که در برهه های گوناگون، سیاست های هاشمی رفسنجانی را به نقد کشیده اند. انتقاداتی که بیان آنها خصوصا از جانب "فرزند امام خمینی" برای هاشمی که خود را یار امام خمینی  می دانست به شدت سنگین بود.

ادامه مطلب ...

(( سخنان اسلام ستیزانه اصلاح طلبان ))

(( سخنان اسلام ستیزانه اصلاح طلبان ))

اصلاح طلبان بعد از اقدامات ننگین خود که در پست قبل برشمردیم ( وطن فروشی و فساد مالی و رانت خواری و ..) در آخرین پرده خیانت خود به اسلام به سرپرستی میرحسین موسوی قانونی را تصویب کرد و آنرا  قانون اساسی نوین ایران نامید ! در این قانون هر جا لفظ جلاله الله در قانون اساسی وجود داشته حذف شده و تمامی قوانینی که مرتبط با اسلام میشده از جمله قسم خوردن نمایندگان به کتاب قرآن کریم و تطبیق طرحها و لوایح با اسلام توسط نهاد های مربوطه  بطور کامل حذف شده است.

اینک یک فلش بک میکنیم به تاریخچه اسلام ستیزی اصلاح طلبان و در ادامه گوشه ای از حمایت های علنی مقامات آمریکا از این حزب را میخوانیم:

ادامه مطلب ...

جملاتی که باعث نابودی اصلاح طلبان شد / اهانت به اسلام


جملاتی که باعث نابودی اصلاح طلبان شد / فوق العاده خواندنی

ابراهیم اصغر زاده ، کیهان ،  ۶ / ۲ / ۷۷

حتی علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد .

جملاتی که باعث نابودی اصلاح طلبان شد / فوق العاده خواندنی جملاتی که باعث نابودی اصلاح طلبان شد / فوق العاده خواندنی

ابراهیم اصغر زاده ، آفتاب امروز ، ۲ / ۶ / ۷۸

اگر مجوز راهپیمایی به هر گروه بر اساس قانون داده شود اشکال ندارد ، حتی علیه خدا …..

محمد کاظم محمدی اصفهانی  ، روزنامه ایران  ۲۴ / ۴ / ۷۹

مردم حق دارند همه مسئولین را به سوال کشیده و از آنها انتقاد کنند حتی اگر آن مسئوول ، پیامبر و امام معصوم باشد ، بلکه به خود خدا هم می توان اعتراض کرد و او را فتنه گر نامید  .

محمد خاتمی در اولین سالگرد دوم خرداد در دانشگاه تهران :

اگر دین هم در برابر آزادی قرار بگیرد این دین است که باید محدود شود نه آزادی !

عطاءالله مهاجرانی ، آریا ، ۱۶ / ۱ / ۷۹

نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است .

ادامه مطلب ...

توهین به ائمه در زمان خاتمی

سید‌عبدالواحد موسوی‌لاری وزیر کشور دولت اصلاحات مسئولیت برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری نهم در گفت‌وگوی اخیر خود با یکی از خبرگزاری ها مدعی شد: [در دوران اصلاحات] شاید توهینی به امام زمان (عج) و یا علما می‌شد اما تیراژش کم بود!

ادامه مطلب ...

خاتمی: تقلب که نشده بود ولی...

«ممکن است در انتخابات اصلاً تقلبی هم نباشد. ولی انتخابات طوری کانالیزه شود که بخش قابل توجهی از جامعه نتواند نظرش را ابراز کند و همه جریانات کاندیدا نداشته باشند یا در معرفی و دفاع از نامزدها و برنامه های خود آزاد نباشند. این تقلب نیست ولی محدود کردن حق انسان هاست».
به گزارش کیهان، محمد خاتمی، با این اظهارات که در جمع تعدادی از اهالی گرگان و استان گلستان مطرح کرده است، اگرچه با تلویحی نزدیک به تصریح از ادعای قبلی خود و هم پیمانان خارجی خویش درباره تقلب در انتخابات عقب نشینی می کند. برای آن که مدیران بیرونی فتنه را کاملاً مأیوس نکند، می کوشد تعریف دیگری از آزاد نبودن انتخابات در ایران اسلامی ارائه بدهد.

ادامه مطلب ...

هنرنمایی دست‌های مسئله‌ساز خاتمی

خرداد ماه سال 1386، جنجال خبری پیرامون دست دادن خاتمی رییس‌جمهور سابق ایران با زنان ایتالیایی بر سر زبان‌ها افتاد و واکنش‌های مختلف و متناقضی پس از این ماجرا از سوی حامیان خاتمی و شخص وی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایتهای خبری قرار گرفت.

در فیلمی که از آن ماجرا منتشر شد، وی با چندین زن ایتالیایی دست داده و در یکی دیگر از آن فیلم‌ها، خاتمی در کنار خبرنگار نیمه عریان زن یکی از شبکه‌های تلوزیونی ایتالیایی نشسته و با وی مصاحبه کرده بود.

ادامه مطلب ...

چرا خاکریز هسته‎ای خط مقدم دفاع از «همه حقوق مردم» است!؟/ آیا دس

کمیل نقی‌پور: فردا قرار است دور جدید مذاکرات ایران و ۱+۵ در آلماتی قزاقستان برگزار شود. اما دو روز پیش سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهارات مهمی را مطرح کرد که تصویر روشنی از منطق تیم مذاکره کننده ایرانی را به نمایش گذاشت.

به گزارش رجانیوز، سعید جلیلی در سخنان خود با تاکید بر مقاومت هسته‌ای گفته بود: مقاومتی که در خرمشهر انجام شد تنها برای دفاع از خرمشهر نبود؛ بلکه دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.

وی در ادامه افزود: امروز پس از هشت سال دفاع مقدس که برای همیشه دشمن را از تعرض به مرزهای این کشور پشیمان کردیم ثمره دیگری در حال ظهور و بروز است و درس بزرگی به جهانیان یک بار دیگر خواهیم داد و آن دفاع از حق هسته‌ای است که دفاع از تمام حقوق ملت ایران است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی خطاب به مدیران صنعت هسته‌ای اظهار کرد: آن‌چه که شما انجام می‌دهید و به خاطر آن مورد تهدید قرار گرفتید و با تمام توان از آن دفاع می‌کنید فقط دفاع از حق هسته‌یی کشور نیست؛ بلکه دفاع از تمامی حقوق یک ملت است در واقع خاکریز اول حق هسته‌یی است، لذا آن‌ها تلاش می‌کنند که خاکریز اول را بشکنند زیرا ورود به این عرصه باعث می‌شود که بتوانند به همه‌ حقوق ملت کشورمان تعرض کنند. ادامه مطلب ...