اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

محمد نوری‌زاد منکر شهادت حضرت زهرا (س) شد! + عکس


محمد نوری‌زاد منکر شهادت حضرت زهرا (س) شد! + عکس

محمد نوری‌زاد منکر شهادت حضرت زهرا (س) شد! + عکس

اختصاصی: به گزارش «امپراتوری دروغ»، محمد نوری‌زاد انقلابی‌نمای دیروز و اپوزسیون امروز از روز دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۳ برای بازپسگیری به گفته خود اموال توقیف شده‌اش توسط سپاه تلاش می‌کند. وی با آنکه ادعا کرده سه سال برخی از اموال او مانند دوربین، موبایل و … توسط نیروهای «اطلاعات سپاه» توقیف و برده شدن است، اما اکنون روبروی لانه جاسوسی سابق آمریکا که محل کنونی بسیج دانشجویی کشور است، تحصن می‌کند؛ زیرا به گفته او سفارت سابق آمریکا اکنون محل حضور نیروهای اطلاعات سپاه است!  

تحصن محمد نوری‌زاد برابر لانه جاسوسی سابق آمریکا.

تحصن محمد نوری‌زاد برابر لانه جاسوسی سابق آمریکا.

محمد نوری‌زاد که روزی به عنوان فردی انقلابی و حتی تندرو معروف بود، امروز از آن طرف بام افتاده است و به باورها و ارزش‌های دینی خود نیز پشت پا می‌زند و منکر آنها می‌شود. نوری‌زاد در روزهای گذشته در محل تحصن خود برابر لانه جاسوسی آمریکا که به آن «قدمگاه» می‌گوید با تعدادی از عابران و جوانان منتقدش به بحث و گفت‌وگو می‌پردازد. وی در آخرین اظهارنظرهای خود، ضمن توهین به مراجع و علمای شیعه، علمای شیعه و سنی را عامل تفرقه در بین مسلمانان دانست و مدعی شد:

… (علمای شیعه) برای نفرت از سنیان و برای رونق بخشودن به دکان خود داستان‌ها و روایت‌ها جعل کرده اند. سنیان نیز البته از آن سوی …

محمد نوری‌زاد با تحریف و نادیده گرفتن تاریخ حقیقی اسلام و روایات متعدد درباره ماجرای درخواست کاغذ و قلم از سوی حضرت محمد (ص) در واپسین لحظات عمرشان ، گفت:

این داستانِ قلم و کاغذ خواستنِ پیامبر در واپسین دمِ حیات و اجابت نکردن عُمر و توهین کردن عمر به پیامبر که وی هذیان می‌گوید و ما را کتاب خدا کافی است و نیازی به کتابتِ تازه نیست. یکی پرسید: خب این کجایش دروغ است؟ گفتم: از سر تا به انتهایش. و گفتم: مگر نه این که بنا به تأکید مکرر قرآن، پیامبر بی سواد بوده و خواندن و نوشتن نمی‌دانسته؟ یک آدم بی‌سواد، کاغذ و قلم برای چه می‌خواهد؟ پیامبری که یک عمر فرصت داشته به صورتِ مکتوب وصیت کند، چرا این وصیت را به دم آخر موکول کرده؟ …

این انقلابی‌نمای سابق که گویا اکنون از اصول باورهای مذهبی خود نیز بازگشته است، پا را فراتر گذاشت و حتی ماجرای حمله به منزل امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) را نیز تکذیب کرد و گفت:

… من همه داستان‌های تفرقه‌انگیز و داستان اختلاف امام علی با خلفا و پهلو شکستن حضرت فاطمه را دروغ محض می‌دانم و ساخته و پرداخته علمای شیعه و دستگاه صفوی …

محمد-نوری‌زاد---حضرت-زهرا

محمد نوری‌زاد اعتقادات اسلامی‌را نفی کرد.

محمد نوری‌زاد که در سالهای دهه ۶۰ و ۷۰ جزء نیروهای حزب‌اللهی و از اعضای گروه «روایت فتح» شهید آوینی و سرمقاله‌نویس روزنامه‌هایی مانند کیهان بود، پس از انتخابات سال ۸۸ و در جریان فتنه به اپوزسیون جمهوری اسلامی‌تبدیل شد و از سران فتنه ۸۸ و اغتشاشگران حمایت کرد.

گفتنی است، هنوز بسیاری از ضدانقلاب و اپوزسیون داخل و خارج کشور نسبت به عملکرد محمد نوری‌زاد تردید بسیاری دارند و بسیاری از آنها او را عامل جمهوری اسلامی‌می‌دانند که با اعمال خود به دنبال انحراف اپوزسیون به سمت و سویی است که جمهوری اسلامی‌می‌خواهد.

انتهای پیام/

نظرات 1 + ارسال نظر
s...r جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:34 ب.ظ http://blog-iran-domains.vqtel.net

کاراتون خیلی خوبه امیدوارم همیشه اینجوری باشه
من زیاد بهتون سر میزنم بیشتر مطلب بزارید

5682

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد