اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

من روحانی بودم!


افسران - اصل خرابکاری !
baranو اما داستان این بود که گروهی به اسم #شفق یه مستند ساخت !
یادتون هست که رییس جمهور خواسته بود حتی #دانش_اموز ها هم ایشون رو نقد کنن ؟؟!!

حالا این چندتا جوون دانش اموز نبودن .. کمی بیشتر تحصیلات داشتن .. تازه #نقد هم نکرده بودن فقط چندتا روایت مستند رو کنار هم گذاشته بودن !
  
حالا بگذریم از اینکه ممکنه تو یه کار دست اول اشکالات کوچکی هم وجود داشته باشه که آقای رییس جمهور ِ عاشق نقد می بایست با مهربونی بهشون متذکر میشد ولی...
دیدیم که یه هجمه عجیب و غریب علیه این فیلم سراسر تعریف از رییس جمهور!!! اغاز شد و بزرگان مسئولین اظهار نظر کردن که این چه فیلمیه ؟!!
چرا توهین ؟
چرا دروغ ؟
چرا تخریب؟
چرا بی شناسنامه ؟!
و غیره ...


ولی بعدش مشخص شد خیلی از این بزرگان اصلا فیلم رو ندیده بودن !!!
رصد تا این حد !

در کل دست #شفق درد نکنه که یه همچین #تست ی از مسئولین گرفت و خیلی ها رفوزه شدن!
اقایون مسئول ! لطفا دقیق اظهارنظر کنید و خیلی به شنیده هاتون اعتماد نکنید که ...

فاصله بین حق و باطل چهار انگشت است

پ ن 1 : دوتا اظهار نظر از وزیر محترم ارشاد!
sedayiran.com/fa/new 
www.mashreghnews.ir/ 

پ ن2 : به مستندسازها توصیه میشود خیلی به خاطرات آقای #هاشمی اعتماد نکنند !!

پن 3 : اون کتابچه دست داداش رییس جمهور در مورد «من روحانی هستم » هست ! (گفتم بدونید)
:)

#شفق_مدیا #من_روحانی_هستم #علی_جنتی #حسین_فریدون #هجمه #غوغا #دروغ #پوشش #مذاکرات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد