اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

چرا مسئولان از روزنامه های هتاک حمایت می‌کنند ولی نشریات منتقد را می بندند


حجت الاسلام صدیقی در خطبه های نمازجمعه تهران:
چرا مسئولان از روزنامه های هتاک حمایت می‌کنند ولی نشریات منتقد را می بندند/ کسانی که به فرهنگ عمومی دست‌اندازی می‌کنند یا جاهلند یا مزدور بیگانه‌
امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه کسانی که ادعا می‌کنند تحمل خارجی‌ها بیشتر است، دروغ می‌گویند، گفت: غرب اجازه نمی‌دهد زنان و دختران با حجاب‌ به مدرسه بروند و روز روشن فردی را به دلیل مسلمان بودن آتش می‌زنند و کسی صدایش بلند نمی‌شود و شاهد بودید که سال گذشته در دادگاه آلمان برای آن بانوی محجبه چه اتفاقی افتاد. می‌بینید که جای جای دنیای اروپا چه ظلم و خفقانی علیه مسلمانان شده و چه وحشی‌گری‌های زیادی را در میان خودشان دارند.
 
وی به موضوع تحمل در برابر نقد اشاره و با بیان اینکه مسئولان فرهنگی هوای روزنامه‌ها را داشته باشند و آزادی بدون ضابطه در هیچ کجای دنیا آزادی نیست بلکه هرج و مرج و هنجارشکنی است، تصریح کرد: من از بعضی از عزیزان و مسئولان گله دارم چرا روزنامه‌هایی که به آیات قرآن اهانت می‌کنند و تا مرز ارتداد پیش می‌روند و به مقدسات و فرهنگ ما دست‌اندازی می‌کنند نسبت به بسته شدن آنها اعتراض می‌کنند، اما از آن طرف سعه‌صدر کم است. انتقاد را نمی‌پذیرند و روزنامه‌هایی که به مقدسات کاری ندارند اما انتقاد می‌کنند را می‌بندند.
 
«دولت محترم اگر سعه‌صدر نشان دهد در مردم هم تأثیر دارد. همدیگر را تحمل کنیم. انتقادها را قبول کنیم و آنها را حمل بر قرض نکنیم و از انتقادگران هم با اخلاص درخواست می‌کنم که همه را خودی بدانند. این برنامه مدل و شعار دین ماست. انتقاد دلیل بر محبت است و دولت، دولت خودمان است و اگر نواقص آن گفته نشود کارهایش ناقص می‌ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد