اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

نامه وقیحانه شما بسیار قابل تأمل و خارج از انتظار بود

نامه سرگشاده به علی مطهری؛


بعید است شما که بارها با ژست قانون گرایی دم از جایگاه مجلس و نمایندگان زده اید ، مطلع نباشید که رسیدگی به صلاحیت ها در حیطه وظایف شورای نگهبان است و راه تقاضای تجدید نظر از لحاظ قانون مهیا بوده و هیچ بن بستی وجود ندارد؛ اگر بنا باشد پس از هر رد صلاحیتی ، هرمسئول و نماینده و صاحب مقام عاریتی از مردم ، افاضه نظر فرموده و زعم خود را بیان کند (اشاره به جمله جنابعالی _ ... با دودلیل ناموجه ....._ ) پس قانون چه می شود ؟ شرح وظایف نهادها چه میشود؟
"عماریون"- حسین مردمی*/


بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای علی مطهری نماینده؟ مردم تهران در مجلس شورای اسلامی
نامه وقیحانه شما بسیار قابل تأمل و خارج از انتظار بود .
بعید است شما که بارها با ژست قانون گرایی دم از جایگاه مجلس و نمایندگان زده اید ، مطلع نباشید که رسیدگی به صلاحیت ها در حیطه وظایف شورای نگهبان است و راه تقاضای تجدید نظر از لحاظ قانون مهیا بوده و هیچ بن بستی وجود ندارد .
اگر بنا باشد پس از هر رد صلاحیتی ، هرمسئول و نماینده و صاحب مقام عاریتی از مردم ، افاضه نظر فرموده و زعم خود را بیان کند (اشاره به جمله جنابعالی _ ... با دودلیل ناموجه ....._ ) پس قانون چه می شود ؟ شرح وظایف نهادها چه میشود؟
آیا درست است که هرجنبنده ای ، به خود اجازه دهد و اینگونه در خصوص یک ارگان اظهارنطر کند ؟ اگر شما صاحب تشخیص هستید لطفا تشریف بیاورید و یک تنه کار شورای نگهبان را انجام دهید تا موجه شود .
(اشاره به جمله جنابعالی _ ... آسیب جدی به انتخابات آینده....._ ) جانا سخن از زبان بیگانگان میگوئی؟ القای این فکر نشان از ذهن آشفته و بدبین تان دارد . لطفا القائات شیطان را از خود دور کرده و ذهنتان را روشن کنید .
(اشاره به جمله جنابعالی _ ... حماسه سیاسی مورد نظر جناب عالی را محقق نخواهد ساخت....._ ) بدبینان صبح 24خرداد که از خواب خرگوشی بیدار شوند ظهور حماسه سیاسی که به امر و ارشادات روشنگرانه رهبرمعظم انقلاب ، بدست مردم واقع خواهد شد را خواهند دید . این بسیار واضح و روشن است که مردم برای تأیید نظام و تجدید بیعت با رهبرشان ، برسرصندوقها حاضر می شوند و انتخاب نامزد مورد نظرشان ، فرع بر این اصل است . مبرهن است که این اعتقاد ، همواره پویاست و خدشه ناپذیر . اما اگر کسی حضور نامزد خاصی را لازمه وقوع حماسه بداند ، به این نکته نیاندیشیده که این حماسه گذرا و آسیب پذیر خواهد بود ، زیرا رأی نیاوردن نامزدشان پایان حماسه و آغاز یآس و سیاه نمائی را در پی خواه داشت .
حماسه واقعی حضور حداکثری مردم برای بیعت با رهبری و تأیید نظام اسلامی مان است که خونهای پاکی (همچون شهید مطهری ها – که امثال شما وام دار آن هستید- ) برای تقویت آن ریخته شده است . پس لازم است هدف مردم را با القائات نابجا تغییر ندهید .
(اشاره به جمله جنابعالی _ ... باورود هاشمی به صحنه انتخابات ... شور و شوقی در مردم پیدا شد و با رد صلاحیت ایشان طبعا آن شور و شوق و آن امید از بین رفت ...._ ) تجربه نشان داده است که در بسیاری موارد ، نامزدیِ در انتخابات موجبات توهم را در اطرافیان آن نامزد در بردارد . این بدین دلیل است که نامزدها و اطرافیان و مجیز گویان آنها مدام ادعا می کنند که برای نجات و ایجاد امید آمده اند . این تفکرات در بطن خود روان مردم را به بازی می گیرد . مگر کشور در چه وضعیتی است که برای نجات آن آمده است . مگر ما ناامیدیم که میخواهید با حضور تجربه شده تان به ما امید دهید . چرا مردم را ساده می پندارید .
(اشاره به جمله جنابعالی _ ... پیشنهاد می کنم با حکم حکومتی در تایید صلاحیت ایشان زمینه تحقق حماسه ...._ ) اولاً آنچه که باعث دلسردی و سرخوردگی مردم میشود سیاه نمائی ، ایجاد یأس و ناامیدی و اختلافات کودکانه برخی مسئولان و وکلا و ... است . این همان آب به آسیاب دشمن ریختن و حرکت در مسیر آنهاست بدیهی است مهمترین وظیفه فعلی مسئولین و نمایندگان و نامزدها پرهیر از این امور است .
ثانیاً مهمترین وظیفه و بهترین اثبات برای مدعیان دلسوزی برای نظام برتافتن و تبعیت از قانون است حتی اگر بخلاف میلشان باشد . چه زیبا آن امام سفرکرده تأکید می کردند " تو بـــــــاید قانون را بپذیری " . در وضع کنونی کشور که چشم همگان به ایران دوخته شده است ،کجاست آن تدبیرِ مدعیان . چرا وقتی رخدادی بخلاف میل واراده ما واقع می شود متمسّک به رهبری شده و از آن بزرگوار هزینه کرده و با لحنی طلب کارانه تعیین تکلیف می نمایید .
(اشاره به جمله جنابعالی _ ... اولی مشمول حکم حکومتی نمی شود و دومی مشمول می شود ...._ ) اوج وقاحت تا چه حد است . این لحن طلب کارانه را از کجا آوردید ؟ چطور به خود اجازه می دهید اینگونه تعیین تکلیف نمایید . بجای تعیین تکلیف تحمل تان را بالا ببرید .
البته ذکر این نکته را لازم میدانم که فراموش نکنید جنابعالی به اعتبارِبزرگوار دیگری به جایگاه و نان و نوای فعلی تان دست پیدا کرده اید و لذا خوش بینانه متوقعند بوی آن معلم بزرگوار را از شما استشمام کنند . اگر نمیتوانید حرمت آن شهید را حفظ کنید سکوت کنید تا هم خودرا ضایع نکنید و هم مردم را از شهید .... (تا مرد سخن نگفته باشد /عیب و هنرش نهفته باشد . اگر هنرنیست تا عیان شود لااقل عیب پوشیده می ماند)
بسیارند در تاریخ که آنها را از فضل پدر حاصلی نبوده و تأثرات روح آنها را موجب شده اند .
از خداوند منان آرزوی هدایت همه بدبینان و قدرنشناسانِ کج اندیشِ حاضر بر سر سفره نظام را داشته و همچنین بصیرت و روشنی بینش برایشان خواستاریم .
خداوند سایه با برکت رهبرمعظم انقلاب را برسر انقلاب و میهن اسلامی مان مستدام دارد و وسعت صدر ایشان را در برابر بی ادبی ، بی تدبیری ، بی بصیرتی و لجاجت خواصِ کودک مزاج هرچه بیشتر فرماید .

* دانشجوی کارشناسی ارشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد