اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

فاطمه هاشمی: ما این سختی و رنج را به‌خاطر مردم تحمل می‌کنیم

فاطمه هاشمی ادعا کرد: آمدن پدر حماسه و شور انقلابی را به مردم بر‌می‌گرداند هرچند برای خانواده سخت است. اما می‌گفتیم ما این سختی و رنج را به‌خاطر مردم تحمل می‌کنیم.
زرشک

  به گزارش جهان، فاطمه هاشمی رفسنجانی دختر ارشد هاشمی در گفت وگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان درباره علت نامزدی پدرش در انتخابات در سخنانی مبهم عنوان کرد: ایشان(آقای هاشمی) برای پاسخ دادن به آن تلفن به دفتر خود رفتند ما در اتاق دیگری بودیم. بعد از آن تلفن حاج آقا گفتند «بسم‌الله؛ برویم» ما باور نمی‌کردیم. من نمی‌دانم چه کسی تلفن کرد. اما حتما دغدغه‌هایشان برطرف شد که ساعت17:30 و نیم ساعت مانده به پایان زمان ثبت‌نام راهی وزارت کشور شدند.

هاشمی پیشتر در سخنانی تبلیغاتی گفته بود که قبل از نامزدی با رهبر انقلاب مشورت می کند. این اظهارات هاشمی زمینه را برای خبرسازی اطرافیان وی - از جمله غلامعلی رجایی که خود را مشاور هاشمی خوانده - فراهم کرد تا ورود این سیاستمدار 80 ساله به انتخابات را به موافقت رهبر انقلاب منتسب کنند حال آنکه ایشان هیچ توصیه ای برای نامزد شدن یا نشدن نکرده است.

در همین زمینه خبرنگار جهان کسب اطلاع کرد که از میان کاندیدای ریاست جمهوری که با مقام معظم رهبری دیدار داشتند ایشان یک جمله ثابت را به همه این افراد تکرار داشته اند: "نه می گویم بیایید، نه می گویم نیایید و تکلیف نمی کنم ."

دختر آقای هاشمی در ادامه سخنانش افزود: همه مخالف حضور پدر در انتخابات بودیم. برای خانواده سخت است. اما وقتی تقاضاهای مردم برای حضور ایشان را دیدیم؛ در‌خواست‌های مختلفی در این مدت مطرح شد که به این نتیجه رسیدیم بخش عظیمی از مردم خواستار حضور حاج آقا در انتخابات هستند و با نیامدن ایشان دست‌رد به سینه آنها زده شده و نا امیدی ایجاد می‌شود. به همین دلیل به پدر اصرار داشتیم نباید مردم را نا‌امید کند. پدر هم می‌گفتند من نمی‌خواهم مردم ناامید شوند.

فاطمه هاشمی افزود: به نظر ما آمدن پدر حماسه و شور انقلابی را به مردم بر‌می‌گرداند هرچند برای خانواده سخت است. اما می‌گفتیم ما این سختی و رنج را به‌خاطر مردم تحمل می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه "شما هنگام ثبت‌نام آقای هاشمی در وزارت کشور گریه کردید؟ " اظهار داشت: گریه نکردم. خیلی خوشحال بودم. وقتی به در وزارت کشور رسیدیم و تجمع مردمی که با خوشحالی شعار می‌دادند را دیدیم بسیار خوشحال شدیم. مردم مشتاق را که دیدیم حس خوبی داشتیم.

دختر هاشمی همچنین همزمانی ثبت نام هاشمی و مشایی را تصادفی عنوان کرد و گفت پدرم اطلاعی از زمان ثبت‌نام مشایی نداشته است.

وی درباره میزان رای پدرش نیز مدعی شد: آنطور که گزارش‌ها از شهرستان‌ها نشان می‌دهد وضعیت آرای ایشان خوب است. در نهایت انتخاب با مردم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد