اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

سایت رسمی هاشمی، صحبت های هاشمی را سانسور کرد!

چنین سخنان و واکنش هایی آنقدر غیر محترمانه و غیر مودبانه بود که سایت هاشمی نیز مجبور به سانسور این سخنان شد. در خبری که سایت هاشمی از این جلسه بر روی خروجی خود آورده است، ابدا به این موضوعات اشاره ای نشده است! گروه سیاسی ـ با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و با تعدد کاندیداهای این دوره، با گذشت زمان حدس و گمان ها پیرامون نامزدهای احتمالی بیش از پیش می شود و جلسات سخنرانی بیش از قبل شائبه انتخاباتی و تبلیغاتی به خود می گیرد.

به گزارش بولتن نیوز، هاشمی رفسنجانی نیز یکی از افرادی است که هر روز حرف و حدیث پیرامون حضور و یا عدم حضورش در انتخابات ریاست جمهوری قوت و ضعف می گیرد و به نظر می رسد در روزهای آینده باید منتظر فعالیتهای بیشتری از سوی حامیان هاشمی رفسنجانی باشیم.


هاشمی رفسنجانی نیز که تلاش دارد از سایر رقبای انتخاباتی خود عقب نیفتد، هفته گذشته در دیدار جمعی از خبرنگاران، نویسندگان، دانشجویان و طلاب اصلاح طلب در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام حضورش در انتخابات را تکذیب نکرد و این تصمیم را به روزهای آتی موکول نمود.

اما نکته قابل توجه در انعکاس اخبار و صحبت های هاشمی رفسنجانی در دیدار، سانسور بخش اعظمی از صحبت های رییس تشخیص مصلحت نظام از سوی سایت اطلاع رسانی وی بود.

در حالیکه هاشمی رفسنجانی در این دیدار انتقادهای تندی را علیه دولت محمود احمدی نژاد روانه داشت اما سایت هاشمی این انتقادهای تند را به صورت غیر حرفه ای سانسور نمود.

آنگونه که خبرگزاری های موجود در این مراسم مخابره کرده اند، هاشمی رفسنجانی در این دیدار خطاب به جمع حاضر در رابطه با آقای رئیس جمهور و سیاست هایش مواضع تندی گرفت. هاشمی چنین گفت: «احمدی نژاد استاندار من بود، فرماندار من در خوی بود و بخشدار من در ماکو و می شناختمش ولی سیاستش این بود که نیروهای انقلابی حذف و بدنام شوند. و امروز می بینیم که سیاست ما بی برنامه و روز مره شده است.»

این قسمت از صحبت های هاشمی با استقبال گرم جمع حاضر که بخشی از آنان را دختران با مچ بندهای سبز تشکیل می دادنند قرار گرفت. خبرنگار فاطر نیوز در گزارش حاشیه های این دیدار چنین نوشت: «در این هنگام کف زدن های حضار همراه با خنده های از ته دل فضای جلسه را از کسالت جلسات مرسوم خارج کرد. برایم جالب بود لفظ آیت الله در نامبردن از رئیس جمهور که او را بدون پسوند آقا خطاب می‌کرد!»

بنا بر این نقل، هاشمی در بخشی از حرف‌هایش جمله‌ای گفت که حضار را حسابی خنداند و به هیجان آورد به طوری که کف زدن‌های حضار قطع نمی‌شد! وی گفت: «کار کشور به جایی رسیده که یک نفر که معلوم نیست از کجا آمده می‌شود محرم نظام و همه کاره نظام.»

اما چنین سخنان و واکنش هایی آنقدر غیر محترمانه و غیر مودبانه بود که سایت هاشمی نیز مجبور به سانسور این سخنان شد. در خبری که سایت هاشمی از این جلسه بر روی خروجی خود آورده است، ابدا به این موضوعات اشاره ای نشده است!

بخش دیگری از صحبت های هاشمی رفسنجانی که از سوی سایت وی سانسور شد موضع گیری او در رابطه با رژیم اشغالگر قدس بود. آقای هاشمی در اظهارنظری تعجب آورد گفت که: «ما با اسرائیل سر جنگ نداریم. حالا اگر عرب ها جنگ کردند ما کمک می کنیم. در زمان جنگ هم پیشنهاد پذیرش قطعنامه از سوی بنده بود. اگر امضا نمی شد تبریز و تهران و اصفهان مورد حمله شیمیایی با هواپیماهای اجاره ای فرانسه و روسیه انجام می شد و کلی تلفات می دادیم.»

این سخنان نیز که در نقطه مقابل دیدگاه امام و رهبری در مورد اسرائیل قرار دارد نیز از سوی سایت هاشمی به نحو تعدیل شده ای منتشر شد.

به نظر می رسد آش صحبت های هاشمی در این دیدار آنقدر شور بود که حتی سایت وابسته به خود هاشمی نیز قادر به انعکاس حرفهایش نبود و برخلاف اخلاق رسانه ای مجبور به سانسور سخنان رییس تشخیص مصحلت نظام شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد