اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

اخبار داغ

بعضی از خبرهای داغ زمان تا یه وقت فراموش نشن

مناظره روح‌الله اوحدی و علی خضریان و حسین نقاشی

روح‌الله اوحدی عضو حزب اعتماد ملی، علی خضریان عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و حسین نقاشی عضو ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی با موضوع انتخابات مناظره کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، روح‌الله اوحدی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، حسین نقاشی عضو ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی و دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم‌پزشکی تهران و علی خضریان عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با موضوع انتخابات ریاست‌جمهور دهم در دانشگاه یزد به مناظره پرداختند.


* اوحدی: باید دولت وحدت ملی را تشکیل دهیم

اوحدی در ابتدای این جلسه با بیان اینکه هدف در انتخابات، توسعه و پیشرفت کشور است که برای رسیدن به آن نیازمند استرات‍ژی و دولت با برنامه هستیم، اظهار داشت: دولت آینده باید درچارچوب مدیریت، عقلانیت و انسجام از تمام نیروهای کشور استفاده کند تا پیشرفت را برای کشور به رامغان آورد.
وی افزود: در این 4 سال متأسفانه شاهد عدم توجه به عقلانیت و استراتژی در اجرای چشم‌انداز 20 ساله کشور بودیم که حتی انتقاد دوستان دولت را به همراه داشت و در مواردی که به تدبیر نیاز داشتیم تنها شاهد مدیریت اجرایی کشور بودیم.
عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی با بیان اینکه در اداره کشور به دولتمرد نیاز داریم، ادامه داد: دولتمرد کسی است که کارها را درست انجام می‌دهد، نه اینکه مانند مدیران تنها به اجرای امور بپردازد.
اوحدی با بیان اینکه در انتخابات آینده با حضور مردم باید دولت وحدت ملی و متحدی تشکیل دهیم، خاطرنشان کرد: چنین دولتی می‌تواند با انسجام ملی، توسعه و پیشرفت را در کشور محقق کند و ما به دنبال دولتی هستیم که طرفدار عقلانیت و توسعه و تغییر در وضع موجود باشد.

* خضریان: هاشمی سیاست‌های اقتصادی کشور را بر پایه تورم بنا گذاشت

خضریان در شروع اظهارات خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو گفت: تصمیم امروز ما باید حاصل شناخت امروز و دیروز ما از افراد باشد و باید مسیر قبلی کاندیداها را شناسایی کنیم.
وی با اشاره به حضور هر 4 کاندیدا در عرصه‌های اجرایی و تصمصم‌گیری کشور در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: در دوران جنگ به دلیل همبستگی کامل حاکم برکشور، از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده می‌شد و به همین دلیل در مورد آن نمی‌توان قضاوت درستی داشت.
عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه عملکرد دولت سارندگی پس از جنگ بسیار مهم است، ادامه داد: این دوران از این جهت مهم است که موسوی اعلام کرده افتخار می‌کنم مشاور اعظم هاشمی و خاتمی بوده‌ام و در آن دوران در کشور مشکلی وجود نداشت.
خضریان در ادامه با اشاره به فضای دانشگاه‌ها در آن دوران گفت: به گفته میردامادی دبیرکل جبهه مشارکت در دوران هاشمی شاهد بسته‌ترین فضای سیاسی ممکن در کشور بودیم که کوچکترین انتقادی پذیرفته نمی‌شد.
وی در ادامه به سیاست‌های اقتصادی آن دوران اشاره کرد و گفت: هاشمی‌رفسنجانی در آن دوران به بهانه اجرای توسعه اقتصادی، تورم بالا را در کشور ایجاد کرد.

* نقاشی: در حال حاضر جنبش دانشجویی در کشور وجود ندارد

در ادامه این مناظره نقاشی در ابتدای اظهارات خود با بیان اینکه در حال حاضر جنبش دانشجویی در کشور وجود نداشته و تنها شاهد فعالیت جریانات دانشجویی بسیار متنوع در کشور هستیم، اظهار داشت: جریان دانشجویی مسلمان اصلاح‌طلب که بخشی از آن حامیان موسوی هستند در سالیان گذشته 3 مولفه دین‌باوری، عدالت‌طلبی و دموکراسی‌خواهی را دنبال کرده است.
وی افزود: دین‌باوری به این معنا که دین در زندگی سیاسی و اجتماعی بشر حرف‌های زیادی برای گفتن می‌تواند داشته باشد و فعالان دانشجویی انجمن اسلامی با قرائت روشنفکری دینی اسلام را پذیرفته و مروج آن شده‌اند.
دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران پیرامون بحث عدالت‌طلبی نیز یادآور شد: دانشجویان عدالت‌طلبی را از این منظر که توزیع عادلانه قدرت، ثروت و امکانات عملی شود، پیگیری می‌کنند و دموکراسی‌خواهی نیز به این معنی است که قدرت نقد و عزل حاکمان به صورت دموکراتیک از پایین تا بالا وجود داشته باشد.
نقاشی در ادامه اظهار داشت: دانشجوی مسلمان اصلاح‌طلب همانطور که از زندانی شدن یک دانشجو به دلیل بیان عقاید متفاوتش ناراحت می‌شود، از دیدن فقر نیز ناراحت خواهد شد.
وی بابیان اینکه جنبش اصیل دانشجویی باید آزادی و عدالت را توأمان دنبال کند، خاطرنشان کرد: این جریان همانقدر که از سلطه امپریالیسم جهانی متنفر است و آن را محکوم می‌کند، از استبداد و سلطه داخلی که آزادی مطبوعات را نقض می‌کند نیز تنفر دارد.
دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران افزود: دانشجوی مسلمان عدالت‌خواه در مقابل دروغ و تبعیض نیز مقاوت می‌کند، چون ما در این 4 سال شاهد بودیم که دورغ و تبعیض به اوج خود رسید.

* خضریان: بخشی از حامیان موسوی در دانشگاه‌ها به عنوان اعضای طیف غیرقانونی علامه شناخته می‌شوند

در ادامه این مناظره خضریان با بیان اینکه تقسیم‌بندی‌ های مطرح شده در خصوص جریانات دانشجویی را تا کنون نشنیده بودم، گفت: دانشگاه محل بحث و جدل در مورد تفکرهاست و شان آن بالاتر از این است که در بحث‌های سیاسی به پیاده نظام اصولگرا و اصلاح‌طلب تبدیل شود.
وی با بیان اینکه اگر دانشجویان در دانشگاه به ستاد انتخاباتی یک کاندیدا تبدیل شوند، مولفه اصلی جنبش دانشجویی یعنی نقد و انتقاد را از دست خواهند داد، اظهار داشت: دفتر تحکیم وحدت بعد از انتخابات سال76 و جامعه اسلامی دانشجویان در سال 84 به چنین سرنوشتی دچار شده و دیگر انتقادات آنها در بین افکار عمومی پذیرفته نشد چون به عنوان حامیان یک فرد خاص در جامعه شناخته شده بودند.
عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه آقای نقاشی تنها به بخش خوب دانشجویان حامی موسوی اشاره کرده است، اظهار داشت: بخشی از حامیان موسوی در دانشگاه‌ها به عنوان اعضای طیف غیرقانونی علامه شناخته می‌شوند که توجه به وضعیت گذشته و حال این افراد جالب توجه است.

* نقاشی: جریان دانشجویی بعد از انقلاب با احزاب سمپاتی داشته‌ است

در ادامه این برنامه نقاشی با اشاره به اظهارات خضریان در خصوص تبدیل تشکل‌های دانشجویی به پیاده نظام احزاب، خاطر‌نشان کرد: جریان‌های دانشجویی قبل از انقلاب نیز مستقل نبوده و با احزاب سمپاتی داشته‌اند که این روند بعد از انقلاب نیز ادامه داشته و اشکالی ندارد.
وی با بیان اینکه اصلاح‌طلب بودن یک جریان دانشجویی نمی‌تواند اشکال داشته باشد، ادامه داد: اصلاح‌طلبی یک جریان فکری است که عقبه آن به روشنفکری دینی بر می‌گردد و اصولگرایی نیز به عنوان یک جریان فکری، به آقای مصباح و دوستان دیگر بر می‌گردد که این اشکالی ندارد.

* اوحدی: در 4 سال گذشته فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه‌ها رونقی نداشته است

در ادامه این مناظره اوحدی نیز در خصوص استقلال جنبش دانشجویی، گفت: از نظر امام خمینی(ره) دانشگاه باید فعالیت سیاسی داشته و جنبش دانشجویی نیز فعال باشد، ولی متاسفانه در این 4 سال فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه‌ها رونقی نداشته و تا 2 ماه پیش اصلا اجازه ورود کاندیده‌ها را به دانشگاه نمی‌دادند، به همین دلیل کروبی مجبور بود از پشت درب دانشگاه‌ها با دانشجویان دیدار و گفتگو کند.
وی افزود: با شناختی که از روحیات کروبی داریم او از فعالیت های دانشجویی حمایت کرده و حتی اگر جنبش دانشجویی مخالف او باشد به حرف آنها گوش خواهد داد.

* خضریان: امروز کسانی که خود پایه‌گذار تورم بوده‌اند از تورم انتقاد می‌کنند

بنابراین گزارش، خضریان در ادامه این جلسه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی را یک شبه نمی‌توان حل کرد، اظهار داشت: تورم در کشور به دلیل سیاست های اقتصادی هاشمی به شدت افزایش یافت و امروز کسانی که خود پایه‌گذار تورم بوده‌اند از تورم انتقاد می‌کنند.
وی با اشاره به فضای بسته سیاسی کشور در دوران هاشمی، گفت: در آن دوران فضا تاحدی بسته بود که انتقاد از رئیس دانشگاه به ضد انقلاب خواندن منتقدین منجر می‌شد، حتی خاتمی نیز در «نامه‌ای برای فردا» اعلام کرده که پیش از من مخالف دولت، دشمن پیغمبر خوانده می‌شد.
عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در ادامه به تولد جریان راست سنتی در آستانه انتخابات مجلس پنجم اشاره کرد و گفت: در آن زمان هاشمی می‌خواست افرادی مانند مهاجرانی و عبدالله نوری را در قالب جریان راست سنتی وارد مجلس کند که جامعه روحانیت با آن مخالفت کرد و در نهایت نیز آن افراد در قالب لیستی به نام کارگزاران سازندگی، جریان راست و چپ سیاسی کشور را شکست داد و وارد مجلس شد.
خضریان افزود: حامیان دولت سازندگی پس از ورود به مجلس به همراه جریان اقلیت چپ، فراکسیون حزب‌الله را تشکیل دادند که شامل مجید انصاری، مهاجرانی و عبدالله نوری بود.
وی در ادامه به عملکرد این جریان در مجلس پنجم اشاره کرد و یادآور شد: فراکسیون حزب‌الله به حدی قدرتمند بود که برای جلوگیری از تصویب یک قانون در مجلس علی‌رغم ادعای پایبندی به دموکراسی، تا درب مجلس خارج می‌شدند تا جلسه را از اکثریت بیندازند.
عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه ادامه این اختلافات تا دوم خرداد 76 ، انتخاباتی را در کشور رقم زد که باید ریشه بسیاری از هیاهوهای فعلی کشور را در آن جستجو کرد، یادآور شد: هاشمی‌رفسنجانی در این انتخابات قصد داشت علی‌اکبر ولایتی را وارد عرصه کند ولی همان فراکسیون حزب‌الله مخالفت کرد و توانست هاشمی را قانع کند که براساس یک توافق از پیش طراحی شده، خاتمی را وارد انتخابت کند.
خضریان با بیان اینکه حضور اعضای هیات دولت هاشمی در دولت خاتمی اثبات این سخنان است، ادامه داد: با توجه به این مسائل و حمایت امروز هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی، بسیاری از ابهامات روشن می‌شود.
وی در ادامه با شاره به اظهارات اوحدی در خصوص ممانعت از ورود کروبی به دانشگاه‌ها نیز گفت: آقای کروبی که دم از قانونگرایی می‌زند چطور می‌خواهد بر اساس دعوت یک تشکل غیرقانونی وارد دانشگاه شده و در آنجا سخنرانی کند؟

* اوحدی: دانشجویان به جای ورود در مسائل حزبی در جامعه حضور روشنگرانه داشته باشند

اوحدی نیز در ادامه این مناظره با اشاره به انتقادات خضریان از حزبی شدن دانشجویان گفت: دانشجویان باید به جای ورود به مسائل حزبی در جامعه حضور روشنگرانه و روشنفکرانه داشته باشند، اما نکته جالب توجه این است که اکثر دوستانی که در جریانات دانشجویی حامی اصولگرایان فعال هستند، عموما در ستادهای انتنخاباتی حاضر شده و حتی در یک دوره‌ای در وزارتخانه‌ها به عنوان مشاوران جوان وزرا مشغول به فعالیت بوده و پست دولتی نیز داشته‌اند.
وی با بیان اینکه مشکل اصلی ما در شرایط کنونی دولت نهم است، خاطرنشان‌کرد: ما خواهان تغییر هستیم، پس پیشنهاد می‌کنم دوستان برنامه‌های خود را ارائه کنند.

* نقاشی: حمایت کارگزاران از موسوی به معنی قبول کامل مواضع عدالت‌طلبانه وی نیست

نقاشی در ادامه با تشکر از مهندسی تاریخی خضریان که به جریان شناسی 20 سال گذشته کشور پرداخت، گفت: کسی که جریانات 20 سال اخیر کشور را به این خوبی بشناسد یقینا درک می‌کند که جریان حامی موسوی تفاوت چشمگیری با هاشمی‌رفسنجانی دارد.
وی با اشاره به این اظهارات خضریان که موسوی را مشاور خاتمی و هاشمی معرفی کرده بود، اظهار داشت: خاتمی از جریان موتلفه نیز مشاورانی داشت، ولی اینکه یک نفر مشاور اعظم فردی باشد نمی‌تواند به منزله تأیید سیاست‌های آن فرد باشد و ربط دادن میرحسین به هاشمی امری محال است.
دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران افزود: شکاف فضای سیاسی کشور در حال حاضر شکاف بین اقتدارگرایی و دموکراسی‌خواهی است که در زمان احمدی‌نژاد به دلیل عدم مدیریت صحیح این شکاف گسترده‌تر شده و محدویت تا جایی پیش رفته که اصلاح طلبان از دموکراسی گذشته و تنها خواهان مدیریت صحیح در کشور هستند.
نقاشی در ادامه با اشاره به حمایت کارگزاران سازندگی از موسوی یادآور شد: حمایت کارگزاران سازندگی از موسوی به معنی قبول کامل مواضع عدالت‌طلبانه وی نیست، بلکه مدیریت کشور آنها را به سمتی کشانده که از موسوی حمایت کنند.
وی با اشاره به اظهارات خضریان در مورد فضای بسته کشور در دوران هاشمی رفسنجانی، ادامه داد: ما نیز از فضای امنیتی آن زمان انتقاد داریم، ولی در همین سال جاری و در دولت نهم نیز 10 تا 12 نفر از دانشجویان بازداشت شده‌اند که این ادامه روند چند سال گذشته برخورد با دانشجویان است و بعد از گذشت مدتی نیز اعلام می‌شود که این دانشجویان با مجاهدین‌خلق ارتباط داشته‌اند.
دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران با بیان اینکه من با اعضای طیف علامه دفتر تحکیم وحدت اختلافات فکری و عقیدتی دارم، اظهار داشت: به هر حال اینها نیز دانشجو و حتی آدم هستند ولی رئیس‌جمهور در موردآنها هیچ واکنشی نشان نداده است.
نقاشی افزود: اگر مدعی هستیم که در دوران هاشمی فضا بسته بود، من می‌گویم که در دوران فعلی اوضاع خیلی بدتر شده است.
وی اتفاقات رخ داده در زمان حضور احمدی‌نژاد در دانشگاه امیرکبیر را یک بازی سیاسی طراحی شده خواند و یادآور شد: خاتمی در دانشگاه تهران به دانشجویان گفت که آدم باش و تذکر داد که کاری نکنید با استفاده از اختیارات قانونی خود، شما را از جلسه بیرون کنم، ولی احمدی‌نژاد در دانشگاه امیرکبیر به دانشجویان مخالف خود لبخد زد ولی بعد دانشجویان را تارو مار کرد.
دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران در خصوص اظهارات خضریان پیرامون خروج نمایندگان مجلس برای از رسمیت انداختن جلسات مجلس نیز گفت: آبستراکسیون حق عمومی نمایندگان مجلس در هر دوره‌ای است.
نقاشی در مورد ممانعت از حضور کروبی در دانشگاه‌ها نیز خاطرنشان کرد: مگر وزارت علوم احمدی‌نژاد تشکل مستقل اصلاح‌طلبی باقی گذاشته که بخواهد فعالیت کند.

* خضریان: کسانی که روزی به هاشمی تهمت می‌زدند، امروز همراه هاشمی هستند

در ادامه این برنامه خضریان با اشاره به اینکه امروز مطرح می‌شود که همه برای ایجاد تغییر اجماع کرده‌اند، اظهار داشت: انگار فراموش کرده‌ایم که خاتمی نیز در «نامه‌ای برای فردا» اعلام کرده که برای تغییر محدویت‌های قبلی آمده‌ام و در آن زمان نیز همه بر روی خاتمی اجماع داشتند.
وی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص دفتر تحکیم وحدت گفت: ظاهرا آقای نقاشی فراموش کرده‌اند که در سال 59 همین احمدی‌نژاد جزو موسسین دفتر تحکیم بوده و با امثال شهید علم‌الهدی، مهدی باکری و شهید همت‌ها در همین تشکل فعالیت کرده‌اند.
عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اتفاقات رخ داده در این انتخابات را پارادوکس نظر و عمل خواند و یادآورشد: کسانی که روزی بر شعار خروج از حاکمیت تاکید می‌کردند، حالا به دنبال حضور در انتخابات هستند و کسانی که روزی به هاشمی تهمت می‌زدند، امروز همراه هاشمی هستند، کسانی که روزی مخالفت خود را با ولایت فقیه علنی کرده بودند، امروز از موسوی که گفته پایبند ولایت فقیه است حمایت می‌کنند.
خضریان در پاسخ به اظهارات نقاشی در خصوص عدم استقلال جنبش دانشجویی، خاطرنشان کرد: شما بهتر است از طرف جریان خود حرف بزنید، چون ما که از کسی خط نمی‌گیریم و مستقل هستیم.
وی در پاسخ به اوحدی در خصوص ایجاد فضای نقد از سوی کروبی نیز با یادآوری اظهارات کروبی در مقابل صحبت‌های جنتی در نماز جمعه و طرح یک خواب در حمایت از احمدی نژاد، اظهار داشت: هرچند که همین افراد از خواب خاتمی به عنوان یک سیاستمدار دفاع هم کرده‌اند، ولی سوال این است که با این نگاه چگونه از آزادی صحبت می‌کنند؟

* اوحدی: اگر به دنبال مدیریت قوی در کشور هستیم باید از تجربیات کروبی و کرباسچی استفاده کنیم

اوحدی در ادامه این جلسه با بیان اینکه نیازمند یک مدیریت قوی در کشور هستیم، اظهار داشت: کرباسچی یک تجربه خوب در مدیریت نسبت به سایرین دارد و اگر به دنبال مدیریت قوی در کشور هستیم باید از تجربیات وی و کروبی که خود در قوه مقننه عملکرد چشمگیری داشته حمایت کنیم.
وی با بیان اینکه بحث ما دولتی است که یکی آن را معجزه می‌داند و دیگری آن را نورانی می‌خواند، ادامه داد: زمانی که در تحلیل یک موضوع از لحاظ منطقی حرفی برای گفتن نداریم، خرافه گرایی را ترویج می‌کنیم چون رفتار‌ عاقلانه‌ای نداریم، ولی شان ملت، کشور و نظام جمهوری اسلامی فراتر از این مسائل است.

* نقاشی: احمدی‌نژاد بنیان‌های اعتقادی، عقلاقی و دینی را در جامعه تضعیف کرده است

در ادامه این مناظره نقاشی با بیان اینکه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران خاتمی را آبروی نظام و موسوی را ذخیره انقلاب می‌داند، تاکید کرد: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران همواره منتقدترین جریان در مقابل هاشمی‌رفسنجانی هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ سیاسی بوده است.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 84 برگزار شد، گفت: زمانی که فضا بین بد و بدتر است جریانات سیاسی باید یکی را انتخاب کنند، من نمی‌خواهم بگویم که خدای نکرده احمدی‌نژاد سارکوزی بود و هاشمی شیراک بود، ولی در آن زمان بسیاری احساس کردند که رأی به احمدی‌نژاد، رأی به بازگشت به واپس‌گرایی و حرکت به عقب است، بنابراین پشت هاشمی‌رفسنجانی قرار گرفتند در حالی که انتقادات شدیدی هم به او داشتند.
دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران افزود: معتقدیم که احمدی‌نژاد بنیان‌های اعتقادی، عقلاقی و دینی را در جامعه تضعیف کرده است.
نقاشی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد خود را به شهید رجایی منتسب می‌کند، اظهار داشتت: خانواده شهید باکری حامی موسوی هستند، علیرضا بهتشی نیز در ستاد موسوی فعال است و از همه مهمتر اینکه همسر شهید رجایی نیز از موسوی حمایت کرده است.
وی با بیان اینکه در دوره احمدی‌نژاد دروغ و تزویر به یک امر عادی تبدیل شده است، گفت: کردان تا دقیقه 95 می‌گفت که من دکتر هستم و احمدی نژاد هم در مجلس از رفتار بسیجی‌وار کردان تشکر کرد، ولی آخرش مشخص شد که کردان دیپلمه است.
دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران ادامه داد: در حالی که محصولی خودش رسما اعلام کرده 160 میلیارد تومان سرمایه دارد، احمدی‌نژاد از مستضعفین و محرومین حرف می‌زند.
نقاشی موسوی را نسخه اصلی عدالت در کشور دانست که در شرایط بحرانی زمان جنگ نیز کشور را به خوبی مدیریت کرده، خاطرنشان کرد:زمانی که کسی مانند احمدی‌نژاد در کشور با این رفتار، ادعای عدالت طلبی و دفاع از پابرهنگان را داشته باشد باید انتظار داشت که موسوی هم نگران کشور شده و خود وارد میدان شود.
وی در ادامه با اشاره به حضور مشایی در مراسمی در ترکیه گفت: اگر این اتفاق در زمان خاتمی می‌افتاد واویلا!، یک لشکری در قم به راه می‌افتاد و انواع بیانیه‌ها صادر می‌شد تا خاتمی را محکوم کنند.
دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران افزود: بعد از طرح هولو کاست از سوی احمدی‌نژاد که هزینه زیادی روی دست کشور گذاشت، رحیم‌مشایی می‌گوید ما با مردم اسرائیل مشکلی نداریم، اگر این حرف از نزدیکان خاتمی بیان می‌شد مطمئنا باید تا عزل آن فرد پیش می‌رفتیم.
نقاشی با بیان اینکه روح‌الله حسینیان نیز گفته که برخی از وزرای دولت نهم می‌توانستند در دولت‌های زمان طاغوت هم به عنوان وزیر حضور داشته باشند، یادآور شد: یکی از همین وزرا که استاد راهنمای احمدی‌نژاد بوده در روز اول سه تیغه آمد و روز بعد به قم رفت و بعد از آن نیز کم کم ریشش پرپشت شد.
وی با انتقاد از اینکه احمدی‌نژادرا عدالت‌طلب می‌خوانند، گفت: رئیس جمهور ادعای عدالت‌طلبی دارد ولی اسامی مفسدین اقتصادی 4 سال است که در جیب ایشان قرار دارد و در آنجا پوسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد